środa, 28 listopada 2007

Zanosi się na coś ciekawego, kreatywnego i dobrego.

Niedawno moja żona spytała mnie co chcę na gwiazdkę... odpowiedziałem, że stronę internetową z prawdziwego zdarzenia; czyli taką z subskrypcją, z forum, z możliwością przekazywania informacji i dzielenia się własnymi doświadczeniami.

Do gwiazdki jeszcze daleko, dlatego zdecydowałem się stworzyć bloga, który może spełnić częściowo moje oczekiwania.

Od dawna przymierzałem się do tego, aby stworzyć coś dla ludzi z pasją, dla ludzi ceniących nieustanny rozwój i dla ludzi mających podobne zainteresowania.

Wiem, że obecnie każdy ma możliwość stworzenia swojego bloga, ale ja chciałbym, aby blog "marketingowo" był blogiem wszystkich i aby każdy o podobnych zainteresowaniach był redaktorem tego bloga.

Dlatego zapraszam ludzi którzy mieszczą się w kategoriach marketingu sieciowego (copywritingu, perswazji, reklamy internetowej, PR, brandingu, pozycjonowania, budowania wiarygodności itd.) i nie tylko.

Serdecznie zapraszam wszystkich pasjonatów marketingu!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Coś mi się Wiesław wydaje ,że zona zafundowała Ci tą strone www,bo dawno nic nie pisałeś na swoim blogu.Jeśli tak jest to podaj linka na tą strone.Tymczasem zapraszam do mojego bloga www.razemdocelu.blogspot.com